Subject: (LC2878) Annika, Kasti küla, Saaremaa vald, Saare maakond - Liitumine kindlaksmääratud piirkonnas madalpingel
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 12:32:35 +0200

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Elektrilevi OÜ

Projekt nr: LC2878

Projekti nimi: Annika, Kasti küla, Saaremaa vald, Saare maakond -
Liitumine kindlaksmääratud piirkonnas madalpingel

Projekti aadress: Annika, Kasti küla, Saaremaa vald, Saare maakond

Tehtavad tööd: Liitumiskilbi rajamine Annika (27003:003:0813) kinnistule.

Projektiga seotud teed: 21336 Vaivere-Vätta tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.